Registrirajte se ili se prijavite na portal.
Život i zdravlje

Otkrivena još jedna dobrobit zelenog čaja

Objavljeno: 07.02.2012.
Izvor: mojezdravlje

Ljudi u starijoj životnoj dobi koji redovno piju zeleni čaj imaju šanse biti funkcionalniji i vitalniji od svojih vršnjaka, govore rezultati studije u Japanu

Ljudi u starijoj životnoj dobi koji redovno piju zeleni čaj imaju šanse biti funkcionalniji i vitalniji od svojih vršnjaka, govore rezultati studije u Japanu.

U Japanu je više hiljada ljudi sudjelovalo u istraživanju koje je pokazalo kako redovno konzumiranje zelenog čaja kod starijih ima jako pozitivan učinak na njihovu vitalnost.

Zeleni čaj sadrži antioksidanse koji dobro djeluju u borbi protiv oštećenja stanica u tijelu pa i bolesti koje se zato događaju, piše msnbc.msn.com. Studija je objavljena u American Journal of Clinical Nutrition, a naučnici su istraživali koliko zeleni čaj utječe na krhkost i sposobnost ljudi koji su u trećoj životnoj dobi.
 
Voditelj studije Yasutake Tomata na Medicinskom univerzitetu Tohoku istraživao je navike oko 14 hiljada osoba od 65 do 68 godina.
 
Rezultati su pokazali da osobe koje redovno piju zeleni čaj imaju veću šansu da u starijoj dobi budu vitalnije i obavljaju samostalno osnovne životne obaveze.
 
Oko 13 posto ispitanika koji su pili manje od šoljice zelenog čaja lošije funkcioniraju dok obavljaju dnevne obaveze, dok sedam posto onih koji su pili do pet šoljica dnevno nemaju problema s funkcioniranjem.
 
'Sastojci zelenog čaja utječu na obične funkcije poput oblačenja ili kupanja', zaključili su stručnjaci na čelu s liječnikom Tomatom.
 
Iako se učinak zelenog čaja povezuje s dobrobiti za funkcioniranje starijih osoba u svakodnevnom životu, istraživanje je pokazalo da takve osobe obično imaju i kvalitetne prehrambene navike te zdraviji životni stil bez pušenja i redovnog kretanja. 

Ostale vijesti
Oglasne poruke

SASE promet {mttd} KM

Na dan {mtd}

Simbol Vrijednost Promjena Graf
{is} {ivdd} {ivrd}% Graf
Simbol Cijena* % Promet* Graf
{ss} {stdd} {strd} {sttd} Graf

*Sve vrijednosti u KM.

Simbol Cijena* % Promet* Graf
{ss} {stdd} {strd} {sttd} Graf

*Sve vrijednosti u KM.

Simbol Dionice Promet* Graf
{ss} {stvd} {sttd} Graf

*Sve vrijednosti u KM.

BLSE promet {mttd} KM

Na dan {mtd}

Simbol Vrijednost Promjena Graf
{is} {ivdd} {ivrd}% Graf
Simbol Cijena* % Promet* Graf
{ss} {stdd} {strd} {sttd} Graf

*Sve vrijednosti u KM.

Simbol Cijena* % Promet* Graf
{ss} {stdd} {strd} {sttd} Graf

*Sve vrijednosti u KM.

Simbol Dionice Promet* Graf
{ss} {stvd} {sttd} Graf

*Sve vrijednosti u KM.

Otvoreni fondovi
Fond Dat. Vrijed. Prom.
OIF Ilirika Global 20.05. 2,28 -0,52%
Hypo BH Equity 18.05. 4,90 -0,13%
Eurohaus Balanced 20.05. 6,75 -0,01%
Ilirika Moj fond 20.05. 8,53 -0,40%
Ilirika JI Evropa 20.05. 233,61 -1,15%
Kristal Kapital 11.05. 77,80 -0,08%
Advantis Diamond 11.05. 112,18 -0,33%
Mikrofin Plus 11.05. 127,41 -0,27%

*Sve vrijednosti u KM.

CBBH kursna lista valuta
Simbol Jedinica Vrijednost*
{ca} {cud} {cdmd}

*Sve vrijednosti u KM.

Konvertor valuta
Iznosi:  
Anketa

Vjerujete li da će vlasti poduzeti odgovarajuće mjere u cilju zaustavljanja talasa poskupljenja proizvoda i usluga u BiH?

Da, mjere će biti realizirane i trend poskupljenja će biti zaustavljen

Da, ali najavljene mjere neće obuzdati divljanje cijena

Ne, nadležni neće ništa poduzeti da zaštite potrošače

Ne znam


 

Facebook